Aktørinformation Food Festival

Denne side er til dig, der har en stand eller anden aktivitet på Food Festival. Her kan finde alle relevante praktiske oplysninger, I skal bruge i forbindelse med jeres deltagelse på Food Festival. Vi anbefaler, at I læser informationen grundigt igennem for at sikre en god og problemfri afvikling.

Bestilling af stand m.m. 

Her er den platform, hvor du kan bestille din stand.  

Adgang kræver brugernavn og password, som du har fået af din kontaktperson fra Food Festival.

Har du ikke dialog med os, så kontakt os på info@thefoodproject.dk eller ring på 53530055, så hjælper vi dig med dit login til vores webshop. 

Vi guider og rådgiver jer også gerne i forhold til hvilken type af set-up og hvilket materiel, der passer lige præcis til jeres ønsker og behov. 

Aktørbespisning og drikkebilletter på Food Festival 2025 

På Food Festival tilbyder vi vores aktører bespisning i Restauranten torsdag-søndag mod egenbetaling. I 2025 åbner Restauranten igen med helt vores dygtige og engagerede hold og professionelle kokke, der har planlagt særlig dejlig mad og god stemning for jer!  

Restaurantens helt egen professionelle kok, der til hverdag laver gastronomiske oplevelser i særklasse elsker at lade sig inspirere af naturen, og laver mad fra allerhøjeste hylde med de mest friske råvarer og en masse år fra branchen i bagagen. Kokken glæder sig til at byde jer inden for i Restauranten på Food Festival 2025.  

  • Bestilling af mad- og drikkebilletter gøres direkte på webshoppen, hvor I skal benytte jeres login. Hvis dette skaber udfordringer, så er I også velkommen til at bestille antal til de pågældende dage direkte på info@thefoodproject.dk til os eller gennem jeres tilsendte link til afviklingsoplysningsskemaet. 

Hvad er mad- og drikkebilletter? 

  • En madbillet koster 200 kr. eks. moms og inkluderer både morgen-, middag- og aftensmad samt kaffe i løbet af hele dagen. Prisen på en dagsbillet er sat lavt, da det ikke er altid, at man har brug for alle måltider. Alle måltider er dog selvfølgelig tilgængelige på en dagsbillet.  
  • En drikkebillet koster 36 kr. ex moms og inkluderer enten en fadøl, et glas vin, to vand eller to saft. Drikkebilletter kan udover i Restauranten benyttes i alle Food Festivals barer rundt på festivalpladsen.  

Til orientering refunderes mad- og drikkebilletter ikke. Der er et begrænset antal madbilletter til salg pr. dag, så skynd jer at melde tilbage eller bestil dem på webshoppen, så I er sikret forplejning.  

  

I kan opdele en dagsmadbillet imellem jer 

Det er ikke muligt kun at købe billet til morgenmad eller middagsmad eller aftensmad. Dog er I hjertelig velkommen til at opdele en madbillet imellem jer. Altså hvis én af jer er på standen fra morgen til eftermiddag, kan han/hun benytte morgen- og frokostbilletten. Herefter kan vedkommende, der kommer hen ad eftermiddagen benytte den resterende aftensmadbillet. Opdelingen skal altid ske på samme dag, da billetten kun er gældende på den pågældende dag, man tilkøber dem.  

  

Hent To-go-box fra Restauranten 

Derudover har I også mulighed for at benytte to-go bokse. Disse gør det muligt for jer at medbringe maden til jeres egen stand eller andet sted på pladsen, hvis dette ønskes. Ellers er Restauranten åben til bespisning og eventuelle pauser i løbet af dagen, hvor der også er rig mulighed for at møde andre virksomheder og falde i snak over frokostpausen, eller blot nyde lidt ro. 

Kommunikationsguiden Food Festival

I Kommunikationsguide Food Festival, kan du få konkrete idéer til, hvordan I før, under og efter Food Festival kan kommunikere om jeres deltagelse på festivalen - og på den måde bruge jeres deltagelse til at nå ud til et stort publikum.